Khamis, 10 Mac 2011

Bintang o bintang ko la pujaan hatiku..

Cikgu sham na nemu gaga bintang..madah Linda pada kawan-kawan sekelasnya..Adui aku mmg xpandai lukis bintang.Biasanya guru yang mengajar tahun 1 dorang mesti mahir lukis bintang sebabnya budak-budak nie dia kira pencapaian @ kehebatan mereka berdasarkan berapa jumlah bintang yang diberi guru.Sebelum ni aku xkisah sangat sebab aku mengajar budak tahap 2 (4,5 dan 6) jadi aku hanya bagi gred A,B,C,D shj.Bila mengajar tahap 1 nie dorang tak berapa faham sangat apa A,B,C,D tu.Kadang-kadang dorang tanya apa A nie cikgu, jenuh aku nak menerangnya.Kalu  lukis bintang baru dorang faham.Adui..naya..korang semua nak tahu siapa yang ajar aku lukis bintang, budak darjah 1..kua..kua..memang haru betui...Si Linda ajar..Tapi apapun sekarang ini aku sudah mahir melukis bintang di buku2 latihan anak-anak murid aku..kua..kua..
                                                                            sebelum

                                                      selepas..yeeeha..akhirnya nemuku gaga bintang.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan