Selasa, 28 September 2010

Aku Bosan...

adui bosannya duk sorang-sorang kat hotel nie..
syiha dan zila dah balik sekolah..
aku masih lagi bertapa di sini..
kursus pemantapan pedagogi guru matematik dan sains esok baru abis..
nak balik esok..bot ekspress dah xada..bot ekpress ke hulu balleh hanya kul 11 am..
kursus sok abis kul 12.30 pm..xsempatla nak naik bot..
maknanya kena stay 1 malam lagi kat sini..
ari khamis baru dapat balik sekolah..

walaupun duk kat pekan nie ader line tel.apa..
tp aku still boring sbb xdak kwn yang nak g mkn sama2,bersembg..
bila fikir balik pada duk sorg kat pekan nie..baik aku duk kat dlm sekolah  yang xdak line tel apa..lg best..sbb ramai kwn2..
tapi kat sini aku ada kwn baru..Syikin..aku kenal dia ms kursus..muju gak ada kwn..
kalu x mmg boring tahap cipan la ms kursus..

ms kursusla dari kul 8 am-5 pm..adui mmg mmboringkan
asik duk dgr org bg ceramah ja..bilik sejuk beraircond..apa lg mata pun cepat ja layu..
tp kursus time nie mkanan dia best..mee goreng dia..world class..
sampai aku xsabar2 aku nak tggu rehat kul 10 am..
dengan muka xmalunya aku g berebut-rebut dengn cikgu2 laki yg lain..
xdak dah control cun apa..mkn tetap mkn..kalu asik control cun..xmerasala mkn mee goreng yg sedap 2..
hehe..

apapun setiap kali kursus makan time..adalah ms2 kegembiraan aku..hehe..jgn mare..
esok last day dapat mkn mee goreng yg best..bye2 mee goreng kesukaan ku..tima kasih ya mkcik borneo yg memasaknya..mmmuah syg makcik borneo..kerana menghidangkan makanan  yang sedap..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan