Selasa, 15 Mac 2011

Piala sizuka @ Ng Kain akhirnya jd milik kami..yeeha.

Yee..akhirnya penungguan selama 14 bulan akhirnya Piala sizuka akhirnya milik kelas ku..hehe.jadi tengoklah aksi-aksi kami bergaya dengan Piala rebutan 3 negara ini..


Bergambar bersama coach (Cikgu Sham)


Bergambar bersama pengadil pertandingan (Cikgu Sarida) :)

Tahukah anda semua apakah itu piala sizuka?
sebenarnya ini adalah piala adik beradik kepada piala sizuki,tp bezanya corak permainan adalah berbeza.Kalu Piala sizuki menggunakan bola  tapi kami menggunakan batang penyapu, kain buruk,tong sampah.Kalu piala sizuki pemainnya adalah 7 orang untuk satu pasukan tapi untuk piala sizuka bilangan pemain adalah tidak terhad. 

Jadi setiap pemain iaitu anak-anak muridku dan aku sebagai coachnya akan berusaha setiap minggu untuk memastikan piala ini milik kami.setelah 3 minggu berturut-turut berada di tempat tercorot akhirnya kami berjaya menduduki tempat teratas, wow dengan jaringan mata yang terbanyak.yeeeza..Meninggalkan pihak lawan kami jauh ketinggalan di belakang.

Ok..stop..jangan merapu lebih2..hehe baru sekali menang terus gempak.Ok sebenarnya ini adalah pertandingan kebersihan kelas.Untuk makluman semua.Apapun thanks to all my beloved murid-murid tahun 2, sbb sama-sama menjaga kebersihan kelas dengan baik..u all terbaaaaaeeeek. Walaupun u all semua ni nakal, sampaikan kebanyakan guru surrender nak kawal..hehe.Biasalah anak murid ikut perangai cikgu kelas dier la..nakal + degil gak..hikhik.

Ok..lupa nak snap pic kelas kami.Nanti ada masa akan ku tunjuk kelas kami.harap-harap piala nie kekal jadi milik kami sepanjang tahun.

Apapun terima kasih buat mamarock at http://tauhhidblog.blogspot.com/ kerana meminjamkan kamera untuk kami berposing..hehe.thanks a lot..

Terima kasih juga kepada Cikgu Sarida kerana sudi meminjamkan tenaga untuk mengambil gambar-gambar kami..hehe

2 ulasan:

  1. mamarock : you're welcome. hehehehehe....

    BalasPadam
  2. mamarock net time bleh pinjam kamera + tenaga sekali ek..hehe

    BalasPadam