Sabtu, 18 Jun 2011

Kain Batik Lukis kelantan..latest..sj nak tunjuk.

wah hari nie begitu banyak entri yang di buat..almaklumla..dah lama dah xmenulis.Ok, biasala sebagai seorang guru aku tidak akan terlepas untuk membuat kerja part time ku iaitu berniaga.Hehe..mmg cikgu xbleh lari dari bisnesla.Macam kat sekolah aku nie,mcm2 aku jual,ubat,kain pasang, sabun beubat,krim muka la, baju..mcm2la aku menjualnya.Tapi bisnes tetap aku kat sekolah ialah berniaga kain batik pasang.Memang terlaris di pasaran la.Jom kita jamu mata dengan design terbaru batik2 yg cantik nie.

design sekarang style letak manik bling2 plak..cantik.
simple n sweet
sopan gitew
semuanya cantik2kan..aku pun dah rembat satu.Warna hijau pucuk pisang.Dah siap buat baju kurung moden.nanti sambutan hari guru baru nak pakai.hehe.k la selamat menjamu mata melihat keindahan batik bling..kalu tgk real..lagi masyuk.hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan