Selasa, 20 Mac 2012

RATU SESAT SEDUNIA

Ratu sesat sedunia!!itulah gelaran yang aku anugerahkan untuk diriku sendiri.

Bayangkan dari Jeram, Selangor nak g UPM yang hanya mengambil masa 1 jam aku mengambil masa 3 jam untuk sampai.Kira macam nak g IPOH dah.Tapi dengan semangat yg tinggi aku akhirnya berjaya sampai jua,abis minyak abis tenaga.Sampai kadang-kadang tu, lalu satu tempat 2 3 kali.ntah apa2.

Almaklumla dah 3 tahun tak drive keta (lesen kereta pun kadang 6 bulan xrenew, sepp punya pasal).Sebb masa kat SARAWAK dulu aku ada DRIVER khas iaitu Si TONY,xpun abang Si TONY.(kalu xcaya please ask http://tauhhidblog.blogspot.com/ ).Jadi just duk kat seat belakang dorang la yg bawa ke destinasi khas iaitu bndar kapit.

Jadi bila dapat pindah ke SARAWAK ni..aku terpaksa melenguhkan kaki aku untuk menekan minyak,brek,clash n meredah kejeman di bandar kota ini.

Gambar hiasan:tapi keta aku sebijik macam ni..huhu



Aku masih setia dengan buat hati aku yang disayangi iatu si Kancil yang kecik molek.Dah 10 tahun aku setia bersamanya.Semua orang tanya bila nak tukar kereta baru..huhu..nantila dulu..sayang lagi kat si kancil ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan