Selasa, 26 Jun 2012

Kembar siang pandang Part 1

ok inilah citer kembang siang pandang. Pertemuan kami bermula di airport klia,pada 2hb012009. Masa tu semua geng guru semenanjung beramai-ramai dipostingkan ke srwk.huhu.kat airpot tu mcm tragedi tangis n menangis,maklumla srwk,jauh beb..huhu.aku pun nangis gak.apala malang nasibku dapt jauh..nun dihulu sana..line tel xdok..apo xdok.ok kita kembali ke pada topik asal kita,mcmna aku berjumpa dgn kembar siang pandang.Jumpa kt terowong nak masuk flite,dia tgh kalut duk berckp tel,sampai heading gua..apasal minah nih agak2 ar nk ckp tel pun..hello dah nk masuk flite ni mana bleh guna tel lg.rupanya tgh berckp ngn maknya.huhu..maknya suh lambai kut cermin.aku jenguk mn nak nampak.sbb cerminnya aler2 cermin sliding door kat umah.huhu..aler biarkan jela dorang.

aku p cr tempat aku,owh rupaya duk seat c.kat seat A dah ada orang cuma seat b xdok lagi.Tiba2 aku dengar seseorang,cik bolehx bangun jap sy nak masuk,aku dongok keatas,alamak minah ni lagi.huhu.nasib betui.

Inila 1st time aku naik flite,jadi berdebarla sangat.Muka serius,memang tak tegur pun orang sebelah.tak daknya nak berkenalan. ok time utk bekpes,stewardess datang menyorong makanan,hello miss fried meehon or egg scrambble,k la bg sy beehon goreng. org sebelah aku,amik egg scramble. Masa nak mkn urmm sedapnya beehon goreng nih,bia biasa ja,sbb lapar punya pasal tibai jela. Aku offer kat minah sebelah,nak rasa?dia cakap xnak.ok.aku terus melahap beehon..tgh syok duk sumbat dalam mulut..eeheh..nak try la..macam sedap ja..huhuhu..dlm hati td xnak,maybe dia terliur kut sbb aku mkn dengan lahapnya.hehe..amikla..aku cakap.haha..

Masa nie aku xtau pun minah tu akan satu sekolah ngan aku.Bila sampai airport  sibu,masa tu adalah pengawai ppd dr kapit sambut kami,yg aku ingat Pn Jenol n seorang lagi pengawai lelaki yg hensem,tp sampai loni aku xtau nama dia.Pada sangkaan ku diorang 2 orang ini adalah pemandu pelancong.haha...bersambung..nak tau siapa minah itu,n kawan-kawan siang pandang ku..next episod ya..mmuaah love u all.

me n minah x

Tiada ulasan:

Catat Ulasan