Selasa, 26 Jun 2012

Kembar siang part 2

hai assalamualaikum.
hari ini kita sambung balik cerita kembar siang pandang ku...semalam cerita ini tertangguh sampai kat airport sibu kan?ok apabila sampai di airport sibu,kami kena beratur untuk mngambil surat posting,akumngmbil surat aku,uiks kt mn la sekolah aku nie..huhu bukak surat,tahniah anda ditempatkan di Sek.Ren.Keb Nanga kain,tu dia,nak sebut macamana Nanga,aku sebut naga.hehe..lepas dapat surat tu sibukla duk tanya,siapa yg dapat satu sekolah ngn ku,masa ni la jumpa ngan Awie,oh dia pun dapat sama sekolah ngan aku gak.

Selepas mengambil surat posting kami diarahkan untuk menaiki bas yg disediakan untuk ke bandar Sibu dan di sana kami tinggal di hotel Kingwood selama 2@3 hari..lupa da..uiks best siap dapat mkn ngn pilot MAS lg..hehe rupanya tu hotel 5star kat sibu..terbaikla.kami dilayan oleh kpm.hehe..selepas beberapa hari bersenang lenang kat hotel,mkn,minum,tido...k bersambung lagi(tgh kalut ngn budak2)...huhu tgh menulis blog dlm kelas.ok utk paparan kali ini..inilah minah x yg aku citer dulu tu..

me n miss syiha tahun 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan