Isnin, 27 Disember 2010

cikgu sham baca sajak....



Yup thats me..everywhere,anytime..aku akan buat lawak bodo..Masa nie aku bc sajak sempena perasmian minggu motivasi tahun 2009.Aku volunteer ni tau nak bc sajak.hajat dihati nak menglamerkan diri sendirila konon2nya..(hahaha perasan).Sajak yg aku bc 2 pun Cikgu Niza bagi..cilok dr novel apa ntah..aku main hentam ja baca..yg penting i glamer gitueeew..haha.xdakla kebetulan masa 2 Cikgu Niza handle tuk persembahan,jadi masa tue kelam kabut dia cari cikgu tuk slot persembahan cikgu.Dah2 aku pun tolongla dia mempersembahkan diriku ini.Masa ini ibu bapa budak ada sekali. :).Apapun bila tgk balik video nie mmg aku malu..aku hanya tgk sekali ja video nie.Tiba2 mlm nie C.tohit mensuggestkan aku letak video ni kat blog tuk tatapan semua..hehe..apapun kalu tgk dr video nie..seperti gak ngn tulisan ku.. secara realitinya aku suka buat lawak bodo.Xkirala depan guru besar n sapa2 la..haha..thats me..aku xbleh lari dr tabiat aku nie..walaupun aku buat muka serius msti akan terjadi juga lawak bodo ke atas diriku ini. hehe..apapun thanxs a lot c.tohit,kerana merakamkan video nie..at least ada gak kenangan bervideo cikgu sham.sblom nie asik gambor ja..so masing2 bleh tgk live sy camna..hehe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan