Jumaat, 3 Disember 2010

Encera & Shhimira..adalah pilihanku...

Bila cuti sekolah, tiada apa yang dapat dibuat dekat rumah ini..Jadi otakku ligat memikirkan apa aktiviti yang patut dilakukan sempena dengan menyambut keboringan ku ini. well akhirnya aku mendapat idea menjual krim muka dan pencuci wanita dekat facebook..hehe. At least ada gak income masuk. Disamping mempromotekan barangan baru ini. well inilah produk yg daku jual.

                                                                  Encera BB Cream
Produk nie sebenarnya aku dah guna 2 bulan da. Ada kawan kasi adiah. Dia suh tryla..dia cakap elok..produk baru. Dia cakap sesuai untuk kulit minyak..biasalah aku nie bab2 krim nie lemah skit. sebab mukaku ini teramatla sensitif,berminyak dan mudah berjerawat. xbleh pakai produk sebarangan.
Jadi disebabkan nak menjaga hati kawan aku nie..aku tryla pakai..hehe.(biasala hati kawan kena jaga gak). Aku pakai krim nie..wow tanpa kusedari sudah dua bulan aku memakainnya..maknanya serasila ngn kulit aku. Kenkawan semua nak tengok perubahannya..(harap maklum aku siap buat testimoni sedirila..hehe)



Testimoni yang kat atas tue buat sediri tau..ShamShaniz 2 nama glamer i dekat Facebook..hehe..Selepas itu aku tunjuk kat kawanku..dia pun edit2 balik testimoni aku nie jadi cam kat bawah.

Jadi ini testimoni yang dibuat oleh kawanku. Tengok siap dicop dengan nama blog dia dah..Tapi lagi kemas dan berinfo dari yang daku buatla kan..hehe.nama glamerku ShamShaniz sudah diubah menjadi Cikgu Sham..kui..kui.Kawanku cakap kalu company terima testimoni aku nie..wow dapat RM100 beb...hehe.Ok kawan-kawan kalu nak tau lebih lanjut tentang produk nie bleh layari http://www.dinamikfamily.blogspot.com/ okeh.

ok..NEXT...SHHIMIRA FEMININE WASH..


Produk ini adalah khas untuk wanita SAHAJA..Harap maklum ya..ada ka patut kawan2 laki aku tanya untuk laki bleh??so sbb itula awal2 lagi aku mention untuk Wanita Sahaja..hehe..choii (ala-ala Cikgu Tohid cakap)betul dorang nie..saja la 2. Pencuci wanita ini didatangkan dalam botol 30 ml..kecik sj..senang nak letak dalam handbag..bleh dibawa kemana saja.Anywhere,anytime..bleh digunakan sama gak dengan Encera BB cream di datangkan dalam packaging yang kecil sahaja.

ok di sini di terangkan khasia Shhimira Feminine Wash.
1. KESEGARAN SEPANJANG MASA
 Shhmira diperkaya dengan wangian buah strawberi.
2. KEYAKINAN SEPANJANG HARI.
Tidak kira betapa sibuk anda pasti yakin dengan kesegaran
sepanjang hari.

3. SIZE PAKEJ YANG SENANG DIBAWA.
Boleh dimuat kedalam tas tangan anda. Didatangkan dengan
botol bersaiz 30ml.

4. DIPERBUAT DARIPADA TUMBUHAN HERBA TRADISIONAL.

Shhmira adalah pencuci wanita lembut yang diperbuat daripada tumbuh tumbuhan yang terdapat di asia.

Manjakani.

anti oksida(anti penuaan), boleh membantu pembetukan tisu, menguatkan serta menganjalkan faraj, antiseptik dan anti radang.

Kayu rapet/rapat.

Herba yg selalu digunakan oleh kaum wanita dahulu kala terutamanya selepas bersalin. Fungsi utk merapatkan faraj.

Kacip Fatimah

Akar kayu yg cukup terkenal yg banyak terdpt di negara asia yg secara traditionalnya utk meningkatkan tenaga dan memperbaiki otot faraj wanita.



Jadi kengkawan sesaper yang berminat bolehla contact saya..norshamsariyah@yahoo.com.my
Kalu teringin nak berbisnes pun bleh gak..jadi layari
http://dinamikfamily.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan